O vrhu "A" - 8. týden - loučení


 A je to tady. Uběhlo to jako voda a nové rodiny si jedou vyzvednout malá ušatá torpéda. 

                                                 

Jako první nás v pátek opouští Amelia - "princezna s dračí sluje". Tváří se nevinně, ale je to iniciátor všech ataků. Odváží si ji Sandrina a Can. ONA i ON mají slzy v očích a já nechápu proč, když ještě včera říkali, že toho už mají plný brejle. 

                 

V neděli je něco jako "den otevřených dveří". Tři úplně cizí lidi si odvážejí moje děti a mě se nikdo na nic neptá. Ještě dostávají na cestu dárky: žrádlo, hračky, dečku. ONA pořizuje fotografie plné úsměvů a všichni se tváří šťastně. 
Adelle dostává nové jméno Agnes. Je mi hodně podobná. ONA říká, že i povahou. Bude poblíž Prahy zlobit pana Adama společně s dětmi Antonií a Albertem.


Agatha - narozená jako poslední, neposedná zlobivka. ONA jí miluje od 1. chvíle a chtěla si jí nechat, ale ON chtěl Adelle, a tak se rozhodlo, že půjdou do světa obě. Žaneta a Martin jsou kamarádi a určitě se s Agathou brzo uvidím buď v Ostravě nebo někde jinde.


Aron bude dělat radost mladému páru u Trenčína. Michal je sportovec a Aron ho bude všude doprovázet. Lenka namalovala můj portrét. Vypadám na něm úplně stejně jako naživo. ONA byla dojatá a obraz pověsila nad římsu krbu. Připadám si teď jako nějaká kněžna.


Libovala jsem si, že tři děti jsou tak akorát. Moje radost ale netrvala dlouho a hned v pondělí přijeli další cizí lidé a já podle připravených balíčků na cestu poznala, že se nedělní scénář bude opakovat.

Alfred - "Pan Dokonalý" je celý tatínek Noky. Bude bydlet v Poděbradech a to je od nás docela malý kousek. Jeho majitel Petr měl už několik bernských honičů, takže všechno ví a zná. ONA slíbila, že se s Alfrédem ještě potkám. ONA a ON jsou na Alfreda moc pyšní, říkají že je šampion vrhu.


Annina a Apolea - "Dvojtečky" (každá z nich má jednu tečku na stejném místě na zádech) budou celoživotně spolu. Každá má jiný xichtík i jinou povahu. Anninka si pro svou světlou modrou barvu vysloužila přezdívku "Sněžný leopard". Apolea je všetečka a průzkumník. Jako první přelezla sklopená dvířka ohrádky a poslední den ji ON zachytil těsně před přelezem ohrádky zavřené. Prostě horolezecký pes. Odvezl si je pan Aleš s chotí a budou z nich pracovní psi. Budou lítat po lese u Třebíče a dělat to, co dělat mají a já jim to úplně závidím. Teda hlavně jim to přeju.



A zazvonil zvonec a mého rodičovství je pro tentokrát konec. Dneska chodím po domě, všechno očichávám. Jejich pachy jsou všude a oni nikde. Jsem smutná. ONA mi říká: "Neboj holka, zase budeš mít štěňátka". Tak snad v roce 2024.

                                      








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

O Kimovi

O podstatných čtyřech bodech

O vrhu "A" - 4. týden