O vrhu "A" - 6. týden

Už jen dva týdny a "smradi" půjdou z domu. Jsou hluční, je jich všude plno, chvilku neposedí, snažím se jim vyhnout. Myslím, že to není vrh "A", ale vrh "ADHD". Výchova je dřina.

Neznají nic jiného než se mi sápat na cecíky. ONA tvrdí, že je kojení důležitý a že jim mám dát aspoň cucnout. Vymyslela si na mě takový fígl, na který ji vždycky skočím. Naláká mě na tvrdý sýr do ohrádky a pak z něj ukusuje malinké kousky a ty mi podává. Sýr miluju, takže stojím jako "soška blbky" až do posledního ždíbečku a děti mají prostor konzumovat moje mlíko. Jak zhltnu poslední kousek, pálím z ohrádky ven.

ONA a ON popíjeli nedělní odpolední kávu a kochali se pohledem na plnou ohrádku. Štěňátka seřazená u sklopených vrátek se opírala přední tlapky o hranu ohrádky a hvízdala. Jeden lok kávy a Apolea byla uprostřed kuchyně. Ostatní štěňata na chvilinku utichla v němém úžasu nad sestřinou svobodou. Ihned zintenzivnila svou snahu dostat se taky ven. ONA a ON vyhodnotili tento druh zábavy jako životu nebezpečný a ohrádku definitivně zavřeli. Otevírají ji jen když mě lákají na kojení. Standartní vstup sklopenými vrátky je téměř nemožný, nebo vlastně možný, ale v poměru 1:3 (tzn. 1 osoba dovnitř a 3 „pséci“ ven). ON ohrádku snadno překročí, ale ONA si musí brát malou stoličku a při přelézání na ní balancovat. Když jdu dovnitř já, tak unik štěňat nehrozí, protože se na mě okamžitě přicucnou.

Kromě častých mazlících návštěv v pondělí dorazila veterinářka. Prokontrolovala všechna štěňata, pochválila, naočkovala a načipovala je. Havěť řvala jako když je na nože berou. ONA si překontroloval všechny pasy a zápisy v nich. Hlášení s čipovými čísly odvezla na Plemennou knihu a teď čeká na vystavení rodokmenů, nebo vznešeně: „Průkazů původu“.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

O Kimovi

O podstatných čtyřech bodech

O vrhu "A" - 4. týden